|
Pompy i akcesoria - sklep internetowyReklamacje i zwrotyZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY 1) Konsument może zrezygnować z zakupu, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe w przypadku, jeżeli produkt nie został użytkowany poza granicami zwykłego zarządu. Zalecamy aby zwracany towar odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu. Zwroty prosimy kierować na adres REKLAMACJE
1) Sprzedawca obowiązany jest do dostarczenia produktów bez wad.
2) W przypadku reklamacji zalecamy kontakt e-mailowy na adres: poczta@pompy24.pl 3) Reklamacje towarów objętych pisemną gwarancją producenta zalecamy zgłaszać bezpośrednio u producentów, zgodnie w instrukcją zawartą w gwarancji, co znacznie przyspieszy ich rozpatrzenie.
REKLAMACJE NA USZKODZENIA W TRANSPORCIE
1) Sklep pompy24.pl dokłada wszelkiej staranności co do bezpiecznego przygotowania towaru do transportu.
2) Towar doręczony przez kuriera należy niezwłocznie sprawdzić czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych mogących powstać w transporcie.
3) W przypadku uszkodzeń należy zachować towar wraz z opakowaniem i niezwłocznie powiadomić obsługę sklepu Pompy24.pl.
4) Kurier zgłosi się do Państwa ponownie w celu spisania protokołu szkody. Ważne jest aby sprawdzić protokół przed podpisaniem, że został sporządzony rzetelnie oraz zgodnie ze stanem faktycznym.
5) Reklamacje na uszkodzenia w transporcie rozpatrywane są niezwłocznie, najpóźniej w ciągu siedmiu dni.
Obsługa Sklepu
poczta@pompy24.pl tel. (15) 832 08 47 |
|